תחומי שרות סניפי משרד העליה והקליטה:
הנפקת תעודת עולה, הנפקת תעודת תושב חוזר, מילוי טפסים ובדיקת זכאות להיות "תושב חוזר", הסבר על צעדים ראשונים בארץ, מסירת פרטי חשבון בנק, הפניה לאולפן, הפניה למרכזי תעסוקה לזכאים, הפניית עולים למשרדי ממשלה לקבלת שירותים, ייעוץ והכוונה לבעלי מקצועות רישוי, מענקים לחיילים בודדים וזכאי סיוע של צה"ל, מפגש תמיכה עם עובדת סוציאלית, סיוע כספי בהבטחת הכנסה, סיוע כספי בתעסוקה והפנייה לקורסים, קבלת הבטחת הכנסה על פי התייצבות לתקופה 3 חודשים, קבלת מסמכים לדיור ציבורי לזכאים, שינויים בתעודת עולה – מצב משפחתי, הרכב משפחתי או שינוי שם.
ריכוז סניפי משרד הקליטה כולל פרטי התקשרות
אזור אישי לעולים ותושבים חוזרים – משרד קליטה
ולאלו שכבר קבלו תעודת תושב חוזר/עולה:
שירות זה מאפשר לעולה או תושב חוזר לקבוע פגישה עם יועץ הקליטה שלו לצורך קבלת שירותי המשרד. השירות מיועד למי שכבר הונפקה לו תעודת עולה, תעודת זכאות, או תעודת תושב חוזר ומעונין לקבל שירות כללי על ידי משרד העלייה והקליטה.
זימון תור למשרד הקליטה למי שכבר יש תעודת תושב חוזר/עולה
חיילים – יש לבחור את נקודת השירות בה אתם מעוניינים לקבל שירות.
עולים צפויים – יש לבחור את נקודת השירות בה אתם מעוניינים לקבל שירות.
ניתן לבחור את סוג הביקור: פגישה טלפונית או פגישה בנקודת השירות.
ישנם נושאים מסויימים בהם ניתן לזמן פגישה טלפונית בלבד ונושאים אחרים בהם ניתן לזמן פגישה בנקודת השירות בלבד.
ביטול פגישה
- ניתן לבטל טלפונית במרכז המידע בטלפון 2994*
- ניתן לבטל דרך אתר ואפליקצית MyVisit – למשתמשים רשומים
רשימת צ'ק ליסט לקראת המעבר לישראל
לרשימת הטבות של נותני שרותים המתמחים בשיבה לישראל
שרות ייעוץ, ליווי וסיוע לתושבים חוזרים בתהליך החזרה לישראל מהתלבטות אם לשוב ועד התאקלמות מלאה
לטיפול/אימון רגשי והדרכת הורים לתושבים חוזרים
לרשימת הרצאות, מפגשים וסדנאות לתושבים החוזרים