זימון תור לפגישה במשרד הקליטה – תושבים חוזרים ועולים חדשים

תחומי שרות סניפי משרד העליה והקליטה:

הנפקת תעודת עולה, הנפקת תעודת תושב חוזר, מילוי טפסים ובדיקת זכאות להיות "תושב חוזר", הסבר על צעדים ראשונים בארץ, מסירת פרטי חשבון בנק, הפניה לאולפן, הפניה למרכזי תעסוקה לזכאים, הפניית עולים למשרדי ממשלה לקבלת שירותים, ייעוץ והכוונה לבעלי מקצועות רישוי, מענקים לחיילים בודדים וזכאי סיוע של צה"ל, מפגש תמיכה עם עובדת סוציאלית, סיוע כספי בהבטחת הכנסה, סיוע כספי בתעסוקה והפנייה לקורסים, קבלת הבטחת הכנסה על פי התייצבות לתקופה 3 חודשים, קבלת מסמכים לדיור ציבורי לזכאים, שינויים בתעודת עולה – מצב משפחתי, הרכב משפחתי או שינוי שם.

ריכוז סניפי משרד הקליטה כולל פרטי התקשרות

אזור אישי לעולים ותושבים חוזרים – משרד קליטה

ולאלו שכבר קבלו תעודת תושב חוזר/עולה:

שירות זה מאפשר לעולה או תושב חוזר לקבוע פגישה עם יועץ הקליטה שלו לצורך קבלת שירותי המשרד. השירות מיועד למי שכבר הונפקה לו תעודת עולה, תעודת זכאות, או תעודת תושב חוזר ומעונין לקבל שירות כללי על ידי משרד העלייה והקליטה.

 
למידע נוסף:
 
מוקד מידע של ביטוח לאומי לישראלים מחו"ל 972-8-9369669
 
*כל האמור באתר זה הינו מידע כללי בלבד, אין לראות בו משום ייעוץ, אין להסתמך עליו והוא אינו מתיימר להחליף ייעוץ מקצועי ו/או משפטי ו/או ייעוץ פרטני על ידי גורם מתאים. המידע ברשויות השונות משתנה מעת לעת, והתכנים באתר לא בהכרח מתעדכנים בקצב זהה. מומלץ למשתמשים באתר, לפני נקיטת פעולה כלשהי (או הימנעות מפעולה), לבדוק היטב בעצמם את המידע המפורט ולא להסתמך על האמור באתר זה.